Rólam, róluk, rólatok, mirólunk

Senki sem érdemli meg könnyeidet, aki pedig megérdemli az nem fog sírásra késztetni. (Gabriel Garcia Márquez) Nagyon tetszik ez az idézet, de annyit azért tegyünk hozzá, hogy az örömtől is sírhat az ember! Szóval ezt a blogot azért indítom útjára, mert jó kiírnija az embernek magából azt ami nyomja vagy benne van! De a barátaimnak is van ez, hogy mindig tudják mi történik velem! Barátoknak, akik fontosak számomra, akik nélkül nem lenne édes az élet!

Friss topikok

Linkblog

Pech

2008.02.29. 00:14 - tancosszfvar

Na az új állásról csak annyit, hogy nem kaptam meg!
Jó az én hibám, mert nem csináltam még meg a nyelvvizsgám és anélkül meg nem kapom készhez a diplomám, hiába lett kívánló az államvizsgám!
Sajnos nem tudtak kivételt tenni velem sem, pedig nagyon szerették volna ha oda megyek és én is nagyon szerettem volna oda menni!
Most indítom a vadi új projektet, nyelvizsgát szerezni a legrövidebb időn belül! Jó jó nem a Józsfvárosi piacról, hanem tisztességesen! Pedig lehet, hogy a jocópláza egyszerűbb lenne!
Na de nem baj!
A kezem változatlanuul fáj!
Az edzőm ma közölte, hogy a páromnak és nekem venni akar tánccipőt, mert olyan sokat segítettünk NEki! Annyira aranyos, de valahogy fura érzés ekkora ajándékot elfogadni, mert egy tánccipő az 20.000 pénz! Szóval kicsit azért kellemetlen, de olyan aranyos és jó érzés!
Na most be is fejezem, mert álmos vagyok és még a felülések is hátra vannak!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassel.blog.hu/api/trackback/id/tr15358868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása