Rólam, róluk, rólatok, mirólunk

Senki sem érdemli meg könnyeidet, aki pedig megérdemli az nem fog sírásra késztetni. (Gabriel Garcia Márquez) Nagyon tetszik ez az idézet, de annyit azért tegyünk hozzá, hogy az örömtől is sírhat az ember! Szóval ezt a blogot azért indítom útjára, mert jó kiírnija az embernek magából azt ami nyomja vagy benne van! De a barátaimnak is van ez, hogy mindig tudják mi történik velem! Barátoknak, akik fontosak számomra, akik nélkül nem lenne édes az élet!

Friss topikok

Linkblog

Összefoglalás és remélem, hogy ez már megjelenik!

2009.10.04. 20:41 - tancosszfvar

 

Összefoglalva

2009.09.14. 20:40 - tancosszfvar

 

 Háááát! 

Megtaláltam a blogom, tudom az én hibám, hogy elfelejtettem, de hát ilyen vagyok, de mostantól azt hiszem, hogy rendszeresen fogom írni! Most leírom, hogy mi is történt velem és utána jönnek a bejegyzések amit a másik blogon kezdtem írni, mert nem találtam ezt. Szóval a lényeg, hogy már NEM VAGYOK AUCHANOS, mert már családgondozó lettem, a Székesfehérvári Kistérségi Szociális Alapellátási Központ Gyermekjóléti Szolgálatánál, mint családgondozó. Az is igaz, hogy előtte próbálkoztam a rendőrséggel, fel is vettek volna, a helyem is meg volt, csak hát allergiás vagyok és emiatt nem lehettem rendőr, de igazából nem is bánom, jobb hely ez. Szóval most itt vagyok, a héten kiderül, hogy próbaidőm meghosszabításra kerül e vagy mehetek állást keresni, ez a hét folyamán fog kiderülni. De akár mi is lesz tudom, hogy a gyermekvédelembe akarok dolgozni. Na de ami még lényeg, hogy új a táncpárom is az utcsó bejegyzés óta és az is új, hogy nem vettek fel a táncművészeti főiskolára, de elkezdtem egy OKJs tanfolyamot mint táncsportoktató. Nagyon jó, már a modulzáró vizsgákon túl vagyok, a java majd októberben fog következni.

Na de akkor most bemásolom amit a másik blogba írtam és megpróbálom ezentúl ezt a blogom használni, mert ez jobban tetszik.

 

 

 

 

 

2009. szept. 7. 19:11 - írta: Szfvaritancos

Sziasztok! Itt van a blogom! Igazából azért csináltam, mert aki megkapja a címet az itt tudja elolvasni, hogy mi is történik velem még ha neki nem is írom le, mert mondjuk nem érek rá vagy ilyesmi! De itt majd rögzítem és el lehet olvasni és hozzá is lehet szólni :) 

 

 

2009. szept. 7. 22:29 - írta: Szfvaritancos

Na hát akkor itt vagyok! Hát talán ott kezdem, hogy szombat este a kórházban voltam ,mivel az uncsitesóm meglökte a kezem fültisztítás közben véletlenül, így átszakadt a dobhártyám, mondanom se kell, hogy nem volt valami kellemes, nagyon fájt és vérzett. Hát este bemenetme a kórházba, ahol közölték a diagnózist, majd ellátták a fülem. Ilyen szívó vacakkal helyreállították a beszakadt részt, ami nem volt kellmes érzés, majd ilyen cigarettapapíros lefedést alkalamaztak és közölték, hogy hétfőn menjek hallásvizsgálatra! Na ez hétfőn azaz ma meg is történt. Hát halljátok, fél hétre odamentem én voltam az első és még fél kilenckor is kinn szobroztam ,mert a drága ápolónők a hétvégi dolgaikat beszélgették meg és röhögcséltek. Mindegy is, megtörtént a vizsgálat, mondanom se kell olyan bunkó volt a nő mint a föld, de hát mit van mit tenni, nagy nehezen kihúztam belőle, hogy nincs halláskárosodásom, csak annyi amennyi a sérülés miatt lett, de az majd ha begyógyul a dobhártya akkor megszűnik. Hát hogy mikorra gyógyul be azt nem tudom, de ha nem lesz komplikáció akkor 2 hónap, ha lesz akkor antibiotikum, mjad ecsetelős kenegetés és legrosszabb esetben műtét. Aki egyébként ellátott doki az nagyon jó fej volt, és kedves és alaposan megvizsgált, annak ellenére, hogy a magyar svéd meccse elől rángattam el, szóval minden elismerés neki. Szóval ennyi történt, majd még írok ha lesz valami! Igazából kellett volna írnom egy olyan bejegyzést, hogy miért is született meg ez a blog és ki vagyok meg bla bla bla, de aki megkapja ezt a címet az úgy is tudja milyen vagyok és ki vagyok, aki meg nem kapja meg annak meg oka van és az nem is baj, ha nem ismer meg...... 
2009. szept. 8. 22:04 - írta: Szfvaritancos

 

Hát ma is eltelt egy nap! És a legszomorúbb, hogy holnap megint egy évvel öregebb leszek és bölcsebb is talán.... Na ez az ami ki van zárva :D :D :) :) Szóval a 25-ik életévembe lépek és szörnyű, hogy repül az idő! Na de ezt megüneplendő a legjobb barátommal Csabival felmegyünk Budapestre és elmegyünk egy frankó kis Kínai étterembe és utána kiülünk valahova sörözni és nagyon jól fogjuk magunkat érezni, ha a körülmények is úgy adódnak. Értem itt időjárás, hangulat jah és hogy a drágát elengedi e anya. Már mint a kedvese, élettársa vagy aminek akarjuk hívni. Remélem, hogy nem fog közbeszólni és összejön amit elterveztünk. A másik dolog amire nagyon kíváncsi leszek, hogy hányan fognak megköszönteni, akár milyen formában. Igaz már sokan írtak, de kíváncsi leszek, hogy akik számomra fontosak, hány embernek jutok eszébe. Nem merek előre saccolni, de akiktől várnám az Anyu, Mama, Betti, Peti, Zoli, Csabi, Zita, Keresztanyu, Icanénje, Fiam, Anikó Pótanyu, Ági pótanyu.... Ő tölük elvárom és szerintem, megint csalódni fogok egy két emberben, na de majd kiderül. A harmadik dolog, meg az, hogy a jövő héten hétvégére derül ki, hogy ki marad és ki megy a munkahelyről, ugye én próbaidőn vagyok 4 társammal együt és 5 ember közül csak 4 marad! Szóval megy az izgulás. Jah a fülem már nem fáj annyira, remélem, hogy lassan gyógyul. 

 

2009.09.09.

 

Hmmmm....... XXV. wááááááááááááááá Huszonöt éves lettem :( :) :D Nem is tudom, annyira vegyes érzelmeim vannak a dologgal kapcsolatban! Részben jó és részben nem is! De ezt most nem boncolgatom itt, hiszen fölösleges lenne a karaktereket pazarolni! Viszont az örömömet el kell mondanom! Annyira sokan felköszöntöttek, hogy csak na! Nagyon sok embernek eszébe jutottam és ez tök jóóóóóó. Annyira boldog vagyok! Napközben sorra jöttek a gratuláló üzik és telefonok! Na de mikor hazaértem anyu a kedvenc kajámat csinálta és jött a torta és a pezsgő. Annyira jó volt. Azt hittem, hogy megáll egy kicsit az idő! Nagyon jó volt így leülni! Anyu, Mama és Én! El sem tudom mondani, hogy mennyire boldog vagyok! A másik dolog, az kicsit üröm az örömben, hisz a legjobb barátom lemondta a holnapi Pesti turnénkat. Helyette csak szfvárra jövünk, de végül is a lényeg, hogy megünnepeljük a szülinapom és hogy vele tudjak tölteni egy kis időt. Az embernek manapság annyira kevés ideje van a barátaira, így ennek a kis időnek is örülni kell. Amúgy meg örülök, hogy így alakult ugyan is amiatt nem megyünk fel pestre, mert nemzetközi viszonylatba viszi majd az utasokat és ez nagyon jó, mert így már a fejére lehet tenni a koronát, hogy a PROFI SZTÁRSOFŐR! Gratulálok neki! Nagyon büszke vagyok rá. Na de most be is fejezem ,mert rendet kell rakni a szobába, mert feljön holnap az iszogatás előtt. 

Na a párkapcsolatomról is pár szót, mert hát ki tudja, hogy mi lesz. Van egy srác aki tök édi és minden klappol, Alex a neve. A lényeg, hogy most Szegeden dolizik, de októbertől pesten lesz és már taliztunk egyszer, szimpi, édi, jófej, kedves, csak egy baj van, hogy cigizik, na meg, hogy nagyon egyoldalúnak érzem a dolgot, mert hát mindig csak én keresem, na de erről a kövi bejegyzésnél.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassel.blog.hu/api/trackback/id/tr751427621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása