Rólam, róluk, rólatok, mirólunk

Senki sem érdemli meg könnyeidet, aki pedig megérdemli az nem fog sírásra késztetni. (Gabriel Garcia Márquez) Nagyon tetszik ez az idézet, de annyit azért tegyünk hozzá, hogy az örömtől is sírhat az ember! Szóval ezt a blogot azért indítom útjára, mert jó kiírnija az embernek magából azt ami nyomja vagy benne van! De a barátaimnak is van ez, hogy mindig tudják mi történik velem! Barátoknak, akik fontosak számomra, akik nélkül nem lenne édes az élet!

Friss topikok

Linkblog

2008.02.27. 23:52 - tancosszfvar

Na eljutottam ide is!

Lezajlott végra a Budapest Bajnokság!
Kicsit nem úgy mentek a dolgok ahogy mi az t szerettük volna, de azért voltunk ott, hogy megoldjuk a dolgot! Amúgy nem volt annyira vészes azt leszámítva, hogy reggel hétkor már rohanni kellett a tkkóba meg az ósünbe patronért, mert kifogyott a nyomtatóból!
Nem baj, megoldottuk, mert volt szabad autó, az enyém! Azaz az nem az enyém, hanem anyué de én   használtam :)
Szóval megvolt a verseny, este fél 11-kor lett vég az utolsó eredményhirdetésnek, így is terveztük!
Most már túl vagyok a jelentések megírásán is, ami ugyan csak nem volt könnyű feladat, de megcsináltam! NEm akarom magam fényezni, de ahhoz képest mennyien voltak és milyen állapotban kaptam meg az induló párok helyezéseit és elért pontjait, pláne a hobbynál a megfelelt nem felelt meg cuccot, ahhoz képes szépen összehoztam!

Más!

Tegnap voltam a dokinál a kezemmel, mert még mindig fáj! Azt mondta, ha nem javul akkor injekciókúra lesz belőle a reumatológián! Házt nagyon nem vágyom rá! Köszönet ez az auchannak meg az auchanban dolgozó managereknek, akik nem képesek arra figyelni, hogy ki mennyit ül fő kasszába és hideg kasszába!
Amúgy várom a visszajelzést a területi gyermekvédelmi szakszolgálattól, hogy tudok e oda menni dolgozni! Azt mondták, hogy nagyon nagy esélyem van arra, hogy ott dolgozzak, mint nevelőszülői tanácsadó! Remélem, hogy összejön és ott tudom hagyni az ósünt, mert már nagyon elegem van belőle!

Amúgy a táncművészeti fősuliról is várom a visszajelzést, hogy mikor lesz a felvételi! Remélem, hogy mihamarabb megküldik az időpontot! Nagyon szeretnék bekerülni, de sajnos csak kevés embert vesznek fel, de remélem, hogy köztük leszek én is!

Na azt hiszem, hogy most be is fejezem, mert még meg kell csinálnom a napi felülés adagom meg a fekvőket, hogy lefogyjak és szép hasam legyen és a táncpartnerem is elégedett legyen velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassel.blog.hu/api/trackback/id/tr10357510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása