Rólam, róluk, rólatok, mirólunk

Senki sem érdemli meg könnyeidet, aki pedig megérdemli az nem fog sírásra késztetni. (Gabriel Garcia Márquez) Nagyon tetszik ez az idézet, de annyit azért tegyünk hozzá, hogy az örömtől is sírhat az ember! Szóval ezt a blogot azért indítom útjára, mert jó kiírnija az embernek magából azt ami nyomja vagy benne van! De a barátaimnak is van ez, hogy mindig tudják mi történik velem! Barátoknak, akik fontosak számomra, akik nélkül nem lenne édes az élet!

Friss topikok

Linkblog

Összefoglaló!

2008.04.13. 13:20 - tancosszfvar

Hát megint itt vagyok!

Eléggé régen jártam itt! Az első és legfontosabb információ, hogy még mindig nem jelentkeztek a fősuliról, hogy bejutottam e a második körbe! Pedig már itt lenne az ideje! De hát biztos nem tunalk dönteni a sok ügyes jelentkező közöztt, vagy a tanulmányi osztály ami piszkosul lassú!A másik dolog, hogy Zolika visszaírt a levelemre! A következőt sikerült összehoznia:
"Szia!
Nem tudok sokmindent mondani neked.A lényeg hogy nem akarlak elkeseríteni,de ezt tényleg megbeszéltük.Meg nem tom érzékelted-e---az uccsó talin mikor vártuk a buszt azért nem akartam a szemedbe nézni mert olyan szomorúan néztél és már akkor tudtam hogy mi áll a levélben.Nem akarok semmi reményteljeset mondani.Majd még beszélünk.
Sya:Zoli"
Na nem baj, legalább ezt is tudjuk és nem kell tovább kétségek között lenni! HA tesz olyan utalást, tudom, hogy nem kell komolyan venni!
A másik ami jó hír, hogy egy srác akit Zsoltinak hívnak, akivel régebben összejártam, hogy hát.... Gondolom tudja mindenki miért!
Na ez az illető eltűnt egy hónapja! Nem értem utól telón, email címét nem tudtam!Valamely nap írt, hogy ne haragudjak, de külföldre küldték és azért nem írt, nem tűnt el és ez idő alatt nem tudott elfelejteni és hogy akar talizni!De megérti ha van valakim! NA én írtam is neki, hogy persze van kedvem!
Elmentük bringázni, az erdőbe leültünk beszélgetni, megfogtam a kezét és simogattam, erre ő is rögtön simizni kezdett! Olyan édes volt! És írta utána, hogy tök jó volt velem és ilyet sűrűbben is csinálhatnánk! Tök aranyos és nagyon jó vele az ágyban is!
Szóval nagyon örülök, hogy visszatért, nem tudom, hogy mi lesz belőle, de ha csak haverok maradunk és mellette ő lesz a DC-m (dugó cimborám :) )az se lenne rossz!
A következő dolog, hogy tegnap voltam AUCHANOS vacsin! Tök jó kaja volt meg élőzene! Akkorát buliztunk, hogy csak na! Nagy sikerem volt! Mindenki velem akart táncolni! VAlyon miért??? A kaja nagyon jó volt! Sajntal és szilvával töltött pulykamell, husospali, rántott sajt, rántott gomba, rántott karfiol, pöri, noki, rízs, salik, torta, rétes, somlói, jah és ingyen minden és sok pia a legmárkásabbak minden mennyiségben! SZóval nagyon jó volt!
A legutolsó pedig, hogy szerdán megyek szombathelyre egy egész napos progira! NAgyon jó lesz már régen voltam és most megint el tudok menni! LEhet a táncpartnerem nem fog neki nagyon örülni, de majd megenyhül, hisz tudja, hogy imádom!
Na mára ennyit, mert megyek németet tanulni,meg pihenni!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvassel.blog.hu/api/trackback/id/tr96423599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása